Post by concclimnaliti on Mar 13, 2022 19:48:38 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Cooking 2: Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Cooking 2: Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod ökar poängen ▞▞▞
▞▞▞ Happy Cooking 2: Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Happy Cooking 2: Cooking Games Įprastos temos swcw
Roligt spel😂
Super
Ljud som kvinnliga fniss är irriterande. Många stavfel i spelet.
det var riktigt bra i början men kan inte klara en nivå för hårt
OK spel antar jag
Bra och dåligt
mer kul
Jag gillar spelet väldigt intressant. Men jag ger den 2 stjärnor eftersom appen stängs hela tiden när jag är mitt i ett spel
För mig har det det mest utmanande skedet när du går vidare med spelet så jag väntar på nya uppdateringar men jag rekommenderar att du stödjer detta spel och det är datafritt
Det är kul
det här är det värsta spelet jag någonsin har spelat, precis som glad matlagning 1
Besviken. Jag började verkligen komma in i det här spelet, men när jag kom över nivå 66 hade spelet ett fel som inte kunde servera mat till kunden. Så jag kunde inte passera nästa nivå eftersom kunderna blev arga
Det är jättekul
Det är ok, men sakta för att bryta en 3 stjärnor
Det är ganska snabbt spel jag gillar det.
Spelet är ibland löjligt utmanande och mål är praktiskt taget omöjliga. Därför är det nödvändigt att använda spin-funktionen och/eller dubbla poäng genom att titta på annonser. Men båda dessa funktioner har inte fungerat på flera dagar nu, vilket gör att framstegen är begränsade.
Trevligt än så länge
Jag är så glad
Bra spel att spela.
Coolt spel
Så
Roligt spel
Besviken 🤔 Jag började verkligen börja med det här spelet och kunde inte vänta på lite stillestånd för att spela det efter att ha fått barnen avklarade, men när jag kom över nivå 40 skulle jag inte längre tillåta mig att uppgradera mitt kök. Så ny restaurang och fortfarande krånglar till att laga mat med bara 2 kastruller😠.
Jag kan redan se det komma. "Lock så fort du kan!" Men varför? Kan inte någon skapa ett matlagningsspel där vi bara lagar mat och servar våra kunder? Utelämna de töntiga barnen som förväntar sig att bli omhändertagna först. Lämna bort de vuxna som grymtar och stönar medan du förbereder deras beställning. Ha bara vanliga tecken. Ingen mer snabb matlagning. Inget mer att förlora ett liv om du inte lagar mat snabbt nog. SMH.
Happy Cooking 2 Казуальные kpi
Happy Cooking 2 Казуальные kpi
det här spelet är så roligt att jag verkligen gillar det
LAYTON’S MYSTERY JOURNEY – Starter Kit Pakikipagsapalaran hoj
Bra spel 👍♥️🍦
Sämsta spelet någonsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎
inte imponerad av speldosen fungerar inte de borde göra spelen ordentligt så att du kan spela dem.
Myntfördubblare fungerar inte. Snälla fixa
Bra
sapa
Ranjana
Fantastiskt spel höll mig sysselsatt
Happy Cooking 2: Cooking Games Pro příležitostné hráče ame
det är ok
Njut av
Precis börjat ser kul ut
Happy Cooking 2: Cooking Games Pro příležitostné hráče ame
Mycket trevlig app
det är tråkigt
Jag älskar det men ibland slutar det att fungera...överlag älskar jag spelet
Jag gillar inte det här spelet, det var inte så att funcooking inte är deras telefon med det här spelet för det är lite svårt jag förstår det inte
Väldigt mycket glitchy
det är lätt att lära sig..
Vänligen lägg till mer restaurang
Spelet är väldigt roligt, det går att spela utan att köpa något. Jag köpte VIP, som är $6,99, och jag har inte fått mina dagliga belöningar på två dagar. Jag ska rensa ut min cache och installera om. Jag skickade dock ett e-postmeddelande till dig eftersom jag inte är glad över att jag inte har fått mina belöningar. Jag gillar att du inte behöver dra något, du bara trycker på bilden så går den till kunden. Ett roligt spel överlag.
Jag behöver matlagningsspel
Jag älskar verkligen spelet! Inga problem med det än så länge. Men jag önskar att vi snart får en uppdatering om nivåerna eftersom jag älskade det så mycket, jag har redan avslutat alla tillgängliga nivåer!
säger åt dig att lägga jordgubbar i syltmaskinen men visar dig inte jordgubbar eller hur du gör det. fastnar vid denna del. jävligt hemskt spel!
Bra bra