Post by raigamapobeag on Feb 17, 2022 9:42:42 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder fler nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Stealth Master: Assassin Ninja 2022 version ▞▞▞
Det här är ett bra spel men varje gång när jag avslutar nivån kommer det ett tillägg varje gång och det är väldigt irriterande så kan du ta bort tilläggen så att folk kan njuta av spelet utan några avbrott, tack.
Detta är vad som händer när utvecklare prioriterar att tjäna pengar framför användarupplevelse. Nivåer är cirka 10 till 15 sekunder långa, annonser är 30 till 45 sekunder långa och dyker upp nästan varje nivå, som mest uppgraderingar och med chefsbelöningar. Detta är en annonsrotator/pengargenerator utklädd till ett spel. Tyvärr verkar själva spelet som om det skulle kunna vara roligt, men om jag måste spela det här spelet i flygplansläge för att ens milt njuta av det finns det helt klart ett problem. Vilket slöseri med ett potentiellt bra spel... Avinstallerat...
5 av 5, ett riktigt bra spel, bra grafik och en underbar känsla
bra spel massor av nivåer och enkla kontroller även om jag önskar att det fanns färre annonser, kanske en efter ett kontrakt jag vet att det här är ett sätt att tjäna pengar men ja annat än det fantastiska spelet.
Det är ett bra spel, förresten kan du stänga av annonser, genom att stänga av internet på din telefon, så det är ingen stor sak, det är ett riktigt bra spel, väldigt roligt.
Det är det bästa spelet i hela världen 🌏 🤩😘😊😎🇹🇷
Jag älskar det här spelet och här är 3 anledningar till varför #1 det är en utmanande nivå bara får mig att vilja spela det mer #2 Jag har spelat splittercell i hela mitt liv med att spela spel, och jag ville ha en annan splintercell som väntade i 3 år och ingenting, men sedan hittade jag det här spelet och jag var beroende. Okej det var en lång anledning, det är för att det här spelet är så bra och jag kan inte ens uttrycka det med 3 skäl som inte är särskilt långa, tillbaka till anledningarna eller anledningen # 3 FANTASTISKT SPEL Stäng också ditt spelNärUGetAndLägg till
Det är kul, men det kan behövas lite arbete, grejen är att det är väldigt laggigt och jag också en annan anledning till att jag inte gillar spelet är för att det ibland kommer att ha en riktigt dålig fördröjning som sparkar ut mig annat än att det är ett riktigt bra spel
Jag har spelat detta i några månader nu och ville vänta med att betygsätta det tills jag använde och uppgraderade alla. Jag älskar allt med det här spelet, ja det finns några buggar och fel men det är ett nytt spel som du kommer att ha. Nightbat tappar hela tiden sitt batrang vilket gör dig försvarslös men den kommer också att fångas i rörelse inuti karaktären vilket gör honom till en gräsklippare ganska rolig, soldaten får aldrig någon rustning med sin buff. Det finns mer men fantastiskt spel fortsätt utvecklingsteamet!
Aragami 2 is a third person stealth game where you play as an assassin with the power to ... Gorgeous ninja style, impressive graphics and great co-op.”.
Spelet är till en början väldigt roligt, men blir repetitivt utan något slags mål att sikta på. Du kan överväga att samla och uppgradera alla hjältar som ett mål, men de blir så småningom alldeles för sällsynta. Med den senaste uppdateringen får du tre chanser att tjäna en hjälte efter att ha besegrat en boss, med oddsen för att tjäna hjälten som presenteras för dig och ökar för varje försök, med ett tak på 48%. Efter att ha slutfört tillräckligt många uppdrag kan jag dra slutsatsen att detta bara är ett falskt sätt att fortsätta spela.
Stealth Master: Assassin Ninja Aksiyon mcus
För många annonser, varje nivå har några våningar, bokstavligen var 5:e sekunds spel på varje våning får du en annons, jag förstår att det är så de behöver göra en vinst och hålla spelet vid liv, men mängden annonser är löjlig och gör spelupplevelse obehaglig och tråkig att vänta på att en annons bara hoppar över, avinstallerad
Ninja Magic - Apk AMP
Väldigt roligt lätt att spela. Jag förstår att annonser är nödvändiga och jag uppskattar det faktum att ni använder annonser för att få färdigheter i spelet istället för att bara spamma annonser 👍🏾
Jag skulle ge det 5 eftersom jag älskar att spela det här spelet. Det är roligt och hjälper till att fördriva tiden. Men sedan den nya uppdateringen kan jag inte ens komma på den längre. Det brukade bara släpa och sparka igång mig och jag kunde bara rensa bort det och gå in igen och det skulle fungera men nu släpper det mig inte ens in i spelet längre, det säger att spelet inte svarar och stängs av. Jag har inte kunnat spela på en vecka nu på grund av det här problemet. Vänligen fixa eller berätta hur jag fixar det så ändrar jag mitt betyg till 5 stjärnor.
Idk
Alltför lätt. Jag fick alla uppgraderingar samma dag som jag laddade ner den. Blir tråkigt efter 5 minuter.
Spelet är anständigt för vad det är. Jag personligen använder inte min data eller wifi när jag spelar spelet, så jag får inga annonser. Jag gillar inte riktigt "hitta alla"-uppdragen, de extra pengarna är trevliga men inte värt det. Lägg till mer ai och få dem att reagera mer på skott i närheten samt om du slår sönder möbler eller blomkrukor nära dem. Kameror ska också kunna upptäcka döda kroppar.
För många annonser. Ärligt talat, ta bort överflödet och ta några här och där och jag skulle ha behållit det. Men bokstavligen när mina första fem minuter av att spela ett spel bara är nonstop-annonser, är det en enorm avstängning. Så jag avinstallerade. Det finns spel där ute med en sund balans mellan annonser och spel, men det här är inte ett av dem.
Annonsapp med ett spel att spela vid sidan av. Alldeles för många annonser utan premiumversion för att bli av med dem. Kan inte spela mer än några minuter utan att bli irriterad.
Det var kul i början. Sedan började det bli tråkigt. De upprepade nivåer, samma vakter (när du låser upp dem). Jag gillar spelet överallt. Jag skulle inte vilja spela det här spelet varje dag.
Jag älskar verkligen det här spelet, jag spelar det ibland hela dagen men jag vet inte varför jag dödar någon och den röda killen följer kroppen men jag dödar dem ändå! Det här är fantastiskt för mig att spela eftersom jag gillar att döda de där röda killarna eftersom det får mig att känna att jag dödade honom och på skärmen längst upp till vänster står det hur många röda killar jag dödade. Jag gillar att få dessa grejer och jag såg ett hjärta jag fick det med mina pengar och det är super användbart vad du än tror att du dör du faktiskt inte jag älskar det här spelet tack
HELA SPELET ÄR EN ANNONSDRIVNA KONTANTGRIP! Synd för det är faktiskt ett fantastiskt spel! Jag skulle gärna betala men du kan inte. Det billigaste vapnet är $300 men den högsta belöningen är $200 och vissa vapen är $1200. Men du kan titta på en annons för: ett gratis vapen, pengar och 2 annonser för att få upp till ~50 % chans att låsa upp karaktärer. Men % är en lögn! 120+ uppdrag in och jag har bara 1 röding upplåst. Och du behöver dem för att spela de dagliga uppdragen. Du kan köra flygplansläge men pengarna tar snabbt slut. LURENDREJERI!
Spelade i cirka 20 minuter visade annonser under 15 minuter av spelet. Kunde inte ta sig igenom startnivåerna eftersom annonserna efter 5 sekunders spelande. Nivåinställningen är densamma, ai saknas och det skulle vara meningslöst roligt om de inte ökade så mycket.
Riktigt kul och en fantastisk tidsdödare. Spelar det nästan dagligen och har samlat in alla hjältar för närvarande, nu måste du lägga till fler hjältar och nya platser snart annars kommer det inte att finnas någon anledning att verkligen fortsätta spela det och samla in pengar att spendera på ingenting. Tack!
Stealth Master: Assassin Ninja Veiksmas jxnv
Uppdrag är en bra idé, men dåligt genomförda. Prickskyttuppdraget, så fort du går av hissen på toppen, skjuter de redan på dig GENOM hissens väggar och genom de andra fiender som finns. Det går inte att vinna när golvets fiender dessutom överväldigar dig. Den ena löpningen där inget larm slogs, jag kom till geväret på slutet och hade 1/8 av min hälsa kvar eftersom de sköt mig så fort hissdörrarna öppnades.
Spelet är jättebra. Jag vill bara berätta en bugg, som är när vakter på något sätt ser kroppar genom väggar. Spelet är väldigt episkt och har mycket action. Jag märkte att det var som Agent Action. Bra jobb! 😍
Annons efter varje nivå gör det här spelet tråkigt. Det är ett fantastiskt spel, men om jag måste titta på en annons efter 6-10 sekunder av spelet, är det ingen mening med att spela spelet. Det är i princip mer reklam än speltid. Avinstallerad.
Jag gillade spelet men halva tiden som annonser spelades kraschade spelet vilket blev irriterande speciellt i slutet av nivåboxar som du inte får en andra chans till eller guldnivåerna som igen om det kraschar kan du inte tredubbla pengarna du skulle ha fått. Det är möjligt att detta bara är länkat till min telefon, och förutom det tyckte jag om det.
Älskar det här spelet. Har spelat länge. Min nivå måste vara i tusentals. Stor tidsmördare. Uppdateringarna är fantastiska, men du behöver verkligen lägga till nya karaktärer och nya vapen. Annars, vad är poängen med att samla in pengar? Jag har suttit på 127k, och inget att spendera det på
Stealth Master: Assassin Ninja ઍક્શન dcm
Nivåer tar ett par sekunder och sedan tvingas du titta på en annons. Om det var varannan nivå skulle det vara bra men du slutför en nivå på ~10 sekunder och du får en annons på 30 sekunder. Det finns inte heller en riktig meny.
Roligt
Fantastiskt litet meningslöst spel. Jag njöt verkligen av det. Var dock tvungen att installera den eftersom den frös efter varje annons. Skam. Jag gillade verkligen det.
Överlag bra spel, jag vet att vi kan stänga av wifi utan annonser, men det är bara irriterande för många annonser
Kommer jag att spela det här spelet och det var riktigt roligt och det var fantastiskt hur det dödar det kommer jag att säga att det här spelet ger det en 10/10 men det är inte som jag gillar det. Det är för att det är svårt för mig att vara som colvid att jag bara hatar hur saker och ting verkar jobbiga 😔 på sistone så så mycket jag kan göra ska jag säga att jag kommer att ge det en 7/10 nu så ni har kul, jag skämtar inte det verkar svårt för mig men jag har kul ibland så du kommer att ha kul med spelet hejdå vi ses senare, detta har gjort det
Väldigt kul och genomtänkt! Jag älskar hur lätt det är och hur beroendeframkallande och jag älskar vapnen och lömska tekniker. Min favoritdel av spelet är att du kan skjuta genom glaset för att döda motståndare.
Hej alla fina falska idioter
Wild Castle TD - Grow Empire Аркаде lzt
Liknande spel som Assassin's Creed IV: Black Flag
Spelet är OK. Den negativa punkten är att det är omöjligt att få skinn efter den tredje, även på kistor efter 3 annonser. Men den har bra spel och grafik.